środa, 4 czerwca 2014

GUGUSIE z przymróżeniem oka :)

Przedstawiam Wam mix GUGUSIOWYCH różności :)
Tak z lekkim przymrużeniem oka :) :)
 Na początek się przedstawię to ja :) Marzena :)Właścicielka, założycielka, projektantka, menager ....

Jak widać całkiem miła ze mnie osoba, więc jeśli masz problem z doborem ubranka dla dziecka to zadzwoń do mnie o ludzkiej porze 606 117 798 

lub napisz maila gugusie@onet.pl

A oferta znajduje się www.gugusie.com.pl



To ja w pracy. Jeśli ktoś myśli, że prowadzenie sklepu z ręcznie robioną odzieżą to nic tylko "jakieś tam dzierganie na kanapie" no to może się lekko zdziwić.
Oprócz projektowania, dobierania odpowiednich włóczek, wykonywania rzeczy zajmuję się również organizowaniem sesji zdjęciowych, fotografowaniem, przygotowywaniem oferty, obsługą klienta itd. itd. Człowiek orkiestra :)




To moje dzieciaki. Oczywiście nie wszystkie, bo zamiast blond włosów miałabym siwe, ale wszystkie są kochane i znakomicie ze mną współpracują w czasie sesji zdjęciowych.


















Mama w pracy z dziećmi.
To plus zamiany pracy na etacie na własną działalność.
Rodzinka w komplecie - Mąż robi zdjęcia.







To moja nowa kolekcja - GABRIELLA.
Ślubne dodatki ręcznie robione.
Oczywiście załapałam się na fotkach, bo nadal mam sukienkę ślubną i jeszcze się w nią mieszczę :)W sesji udział wzięła również Monika - dobra duszyczka :)I Ania, której na zdjęciach nie ma. Ania robiła nam makijaże i fryzury.







Losowo wrzucone zdjęcia....

Znowu ja tym razem z rogaczem i w czapce z irokezem na głowie.






A dalej, jak zwykle kolorowo - GUGUSIOWO :)










Zabawki!!! Są super! Kolorowe, odlotowe, nietuzinkowe.



Jeśli dotrwałeś do końca to dziękuję Ci drogi czytelniku.

Pozdrawiam i zapraszam do świata kolorowych dzierganek :)

Marzena Polankowska-Kijek

www.gugusie.com.pl








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz